marți, 18 august 2015

LA RADIO 2

La aceeasi emisiune la care am mai fost invitat, insa cu alt realizator al emisiunii. De data asta am fost invitat de dr. Stefan Ciochinaru pentru a discuta, mai pe scurt ce-i drept, pe temele a doua dintre conferintele tinute de mine la Muzeul de Istorie al Municipiului Bucuresti. Prima emisiune va fi maine, Miercuri 19.08.2015, de la ora 20.30, pe Bucuresti FM, 98,30 FM, despre disciplina urbana in Bucuresti. A doua va fi de maine in doua saptamani (02.09.2015, ora 20.30), subiectul al doilea fiind transportul public in Bucuresti. Cu alte cuvinte, chestii romantice si cu iz istoric din secolul al XIX-lea dar si cu pareri despre vremuri mai apropiate. Cum spunea si realizatorul emisiunii, un taifas care speram sa fie interesant pentru oricine ar asculta. Destul de comprimat fata de cat ne-am fi lungit daca nu era limita de timp de 30 de minute/emisiune ...
Cum spunea un celebru om de radio care mi-a ramas in memoria copilariei/adolescentei cand ascultam Europa Libera: "S-auzim numai de bine!"

PS: am fost cam obosit la inregistrare si nu numai ca m-am balbait pe alocuri dar ma tem ca as mai fi putut incurca niste ani, pe ici pe colo. Ma framanta acum gandul daca am spus cumva ca Romania a fost numita "Belgia Occidentului" in loc sa fi spus "Belgia Orientului" ... astept sa aud ce prostii as mai fi putut spune. Sper sa le comentati!

POST FACTUM
Am spus, intr-adevar, "occidentului" ... Cine vrea sa verifice are posibilitatea sa asculte inregistrarea emisiunii la dl. Ciochinaru pe site:
http://www.ciochinaru.ro/2014/06/intalniri-capitale/19-08-2015-invitat-dl-adrian-craciunescu-doctor-arhitect/  
A doua emisiune:
http://www.ciochinaru.ro/2014/06/intalniri-capitale/02-09-2015-invitat-dl-adrian-craciunescu-doctor-arhitect/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu